Patrick Maetens over… opleidingsbeleid, meer dan een kostencenter

Patrick Maetens fotoWie een barcode ziet en de biep hoort als die gescand wordt, staat niet stil bij de systematiek en de standaarden die hierachter zitten. GS1 is wereldwijd actief in het bewaken van die standaarden en helpt retailers, producenten en leveranciers bij hun barcodebeleid. Patrick Maetens, Director Customer Service and Training bij GS1, vertelt vandaag vol overgave over zijn kijk op het hedendaagse opleidingsbeleid, over hoe hij leerde van slechte trainers en hoe hij oproept dat L&D meer marketeer moet zijn.

Bovendien houdt hij een pleidooi om nutteloze rapporten overboord te gooien en om ook onze ‘failures’ te rapporteren!

We wensen je alvast veel luisterplezier!

Nodige tijd:
10 minuten

Extra bronnen:
– De activiteiten van GS1
– De ‘paradigm shift‘ waarover Patrick spreekt

 

One comment

  1. Jp dullers · december 3, 2015

    Chemical Patrick! Respect..(en ook voor mij, want ik heb het volledig beluisterd op een vrijdagavond )